• Tłumacz języka migowego
BIP

Jak korzystać z BIP

Biuletyn Informacji Publicznej (w skrócie BIP), to publikator teleinformatyczny służący powszechnemu udostępnianiu informacji publicznej, w postaci ujednoliconego systemu stron w sieci Internet.

Dostęp do informacji publicznych zawartych w Biuletynie jest możliwy poprzez stronę główną znajdująca się pod adresem URL www.sp-krowica.lubaczow.com.pl 

BIP Stanowi wydzieloną część naszej strony WWW gdzie informacje publiczne zorganizowane są jako zosobny zbiór bazy danych, a ich udostępnianie odbywa się w oparciu o mechanizmy zabezpieczejące przed nieuprawnioną ingerencją.

Stronę Biuletynu redaguje się w sposób umożliwiający modyfikacje a także uwzględniając technologiczny rozwój systemu teleinformatycznego, w którym działa Biuletyn.

Na stronie BIP poprzez odpowiednie rozwijane menu jak i poprzez odnośniki tekstowe prezentowane są wszelkie dane, zgodnie z podstawami prawnymi dotyczącymi informacji publicznej.

Menu jest podzielone na działy, na które składają się kolejne pozycje menu. Pozycje menu prowadzą bezpośrednio do treści podstrony biuletynu lub też do kolejnego podmenu zawierającego szereg podstron z informacjami.

Treści informacji publicznej są redagowane za pomocą:

  • tekstu,
  • załączników w postaci plików do pobrania,
  • zdjęć i grafik.

Aby wyświetlić treść informacji publicznej na podstronie - należy kliknąć na wybranej pozycji menu lub w przypadku wystąpienia wielu podstron, wybrać jedną z wyświetlonej listy.

Na treść podstrony składają się:

  • nagłówek informujący w skrócie o jej zawartości,
  • nazwę działu i podstrony w menu,
  • treść zasadnicza w postaci tekstu przeplatanego ewentualnie zdjęciami,
  • ewentualne załączniki w postaci plików do pobrania,
  • informacja o:
    • wytwarzającym - osoba, która przygotowała treść informacji,
    • odpowiadającym - osoba, która odpowiada za treści w BIP, najczęściej dyrektor jednostki lub administrator BIP,
    • publikującym - osoba, która jako pierwsza opublikowała informację,
    • aktualizującym - osoba, która zmieniała wprowadzaną informację.
  • rejestr zmian zawartości podstrony (jeśli zmiana nastąpiła) - informujący o tym jakich dokonano poprawek w jej treści lub o jakie informacje została uzupełniona (rejestr zmian pozwala na zapamiętanie wcześniejszych wersji dokumentu wraz z załącznikami - dostęp do nich uzyskuje się po kliknięciu odnośnika więcej).

MAPA SERWISU

Przedstawia strukturę podległości poszczególnych działów witryny WWW/BIP.

WYSZUKIWARKA

WWW/BIP wyposażony jest wyszukiwarkę informacji pozwalającą w szybki sposób dotrzeć do żądanych treści. Aby skorzystać z wyszukiwarki należy w polu tekstowym wpisać szukane słowo lub wyrażenie i kliknąć przycisk szukaj po czym wyświetli się lista podstron zawierających wyszukiwane wyrażenie. Aby odczytać treść wyszukanej podstrony należy kliknąć odnośnik o będący nazwą danej strony. 

REDAKCJA SERWISU

Zawiera informacje o osobach redagujących BIP.

REJESTR ZMIAN

Rejestr zmian wprowadzanych w zawartości BIP: dodanie, modyfikacja, usunięcie dokumentu.

LICZNIK ODWIEDZIN

Wskazuje liczbę osób, które odwiedziły poszczególne podstrony.

Redakcja podstrony

Podmiot udostępniający informację
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Baszni Dolnej
Pierwsza publikacja
Katowice IntraCOM.pl 2023-06-01 15:51
Aktualizacja publikacji
   
Wytworzenie publikacji
Bolesław Dydyk 2023-06-01 15:54
Zatwierdzenie
Bolesław Dydyk 2023-06-01 15:54
Rejestr zmian podstrony
Liczba odwiedzin
wczytuję
do góry